Subject: teabenõue [Sorainen-LEGAL.FID2003462]
From: "Ulrika Paavle | Sorainen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 17:49:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan teabenõude.

Lugupidamisega

Ulrika Paavle

Senior Associate
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

This e-mail is confidential and is subject to
<https://www.sorainen.com/disclaimer/> disclaimers. Sorainen’s
relationship with its Clients and its assignments are subject to the
following  <https://www.sorainen.com/TAC/> terms and conditions.